JULE RABAT - 5% RABAT PÅ ALT - OGSÅ NEDSATTE. BRUG KODEN JUL5 Kan ikke kombineres med andre rabatkoder.

Returnering af vare

På denne side finder du dine rettigheder og regler for returvarer hos Liams.dk

Liams.dk har 30 dages fuld returret. De 30 dage starter den dag din vare når frem. Skriv en mail til hej@liams.dk med ønsket om at sende retur. Informationerne som du skal sende i mailen, er dit ordrenummer og hvilke(n) vare(r) det omhandler. Når du sender en mail til os, har du fra dagen du sender mailen 14 dage til at sende pakken tilbage til os. 

Nægter du at tage imod din pakke eller vælger ikke at afhente den, er dette ikke årsag nok som en retur. Sender du ikke selv pakken retur, bliver Liams.dk faktureret for omkostningen. Når varen modtages ad Liams.dk, trækkes dette beløb fra returvarens værdi. Fragtomkostningen er på 50 DKK i Danmark. Vi gør dig opmærksom på, at udlandske returpriser kan være højere.

Når du sender din pakke

Sender du din pakke retur, skal du sørge for at den er forsvarligt forsejlet. Det er dig som kunde, der står til ansvar for at returnere varen i tilfredsstillende stand som ved modtagelse fra Liams.dk. Det er vigtigt at du enten sender din ordreseddel med, eller på anden vis informerer om dit ordrenummer. Hvis der ikke er medsendt informationer i pakken, kan varen ikke behandles. 

Når du sender din pakke er det dig som afsender der har ansvaret for forsendelsen. Det vil sige, at hvis pakken går i stykker eller forsvinder under forsendelse, står du som afsender til ansvar. Vi anbefaler derfor at du får kvittering for at din pakke er sendt. Du er selv ansvarlig for omkostningerne ved returnering af din(e) vare(r). 

Returpakken må ikke blive sendt med efterkrav, da vi så ikke tager imod din vare. Vi gør også opmærksom på, at hvis den forkerte adresse er skrevet på, tager vi ligeledes ikke imod din pakke. Sendes din pakke som brev, skal din pakke kunne komme ind af en normal brevsprække. Hvis du sender den som normalt brev, og pakken er for stor til en brevsprække, sender Postnord pakken retur til dig. 

Liams.dk anbefaler desuden at du altid sender med GLS. Du kan købe en returlabel til GLS her. Vi oplever desværre ofte at postnord ikke kan finde vores adresse, og pakkerne bliver sendt retur til afsender. Sker dette, kan Liams.dk desværre ikke drages til ansvar herfor, og det er for købers egen regning at gensende pakken.

Husk altid at overholde transportørens krav til størrelser på pakkerne. Dem kan du finde på deres hjemmesider. Overholdes disse krav ikke vil du få pakken retur. Liams.dk kan ikke drages til ansvar herfor, og gensendelse er på købers egen regning. 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. OBS: Når du sender en vare retur SKAL original emballage medsendes. Hvis den originale emballage mangler, vil dette fremstå som en værdiforringelse, og der vil blive fratrukket 100 kr. pr. vare der sendes retur uden emballage. Ved returnering af Cocoon Company produkter SKAL den medfølgende emballage/pap bånd omkring varerne medsendes, ellers vil der bliver fratrukket op til 200 kr. af dit købsbeløb, som du ikke vil få refunderet.

Ombytning af en vare

Ønsker du at ombytte en vare, skal du gå ind på vores hjemmeside www.liams.dk og lave et nyt køb på den vare du i stedet ønsker. Skriver du til os i tide, kan vi annullere din gamle ordre inden vi sender den til dig. Du undgår på denne måde at skulle betale returlabel for din uønskede vare. Husk at du selv står for at sende en uønsket vare retur og at den skal være i orginal emballage og i tilfredsstillende stand/ubrugt som da du modtog den. 

Modtagelse af returvare fra dig

Når vi har modtaget din vare, vil beløbet blive overført til det tilknyttede kreditkort som blev brugt ved købet. Du kan forvente at få dine penge retur inden for 7 hverdage. Ved travle perioder kan der dog gå op til 14 dage inden du får dine penge retur.

Reklamation

Er din vare en reklamation, kan du sende en mail til hej@liams.dk hvor vi vil vurdere om der er tale om en reklamation. Send gerne tydelige billeder af det defekte produkt og forklar problemet i mailen. Dette skal gøres så vi kan udføre den bedste service til dig så hurtigt som muligt.

Når du sender en mail til os, vil vi bede dig om at enten vedhæfte din ordrebekræftigelse eller ordrenummer, så vi kan hjælpe dig hurtigst og bedst muligt.

Køb af returlabel

Det koster 49,00 DKK at købe en returlabel. Husk at du som afsender altid har ansvaret for pakken. Vi anbefaler at du får en kvittering fra GLS-pakkeshoppen når du har leveret din pakke i shoppen.

Du kan købe din returlabel her.

Returnering skal sendes til:

Liams | Tobaksvejen 20 | 2860 Søborg

 

Klage

Ønsker du at klage, kan du rette henvendelse til hej@liams.dk eller hos Forbrugerklagenævnet. 

 

LMB Shops APS, Tobaksvejen 20, 2860 Søborg